about me 👸

Ich heiße Larissa und bin 15 Jahre alt. Ich lebe in Österreich, ganz in der Nähe von Wien.
Ich werde 2016/17 ein Jahr mit AIFS in die USA gehen.
Ich werde hier abwechselnd Deutsch und Englisch schreiben, sobald ich in den Staaten bin, steige ich aber komplett auf Englisch um! 🙂
Dieser Blog ist als Update für Familie, Freunde und Interessierte gedacht
Stell mir gerne Fragen oder kommentiere, wenn dir etwas (nicht) gefällt!

My name is Larissa and I am currently 15 years old. I live in Austria (near Vienna).
I am going to be an Exchange Student in the USA in 2016/17 and my organization is called AIFS.
I will publish German and English posts on this blog, but as soon as I am in the States I will  only post in English! 🙂
This blog is an update for my family, my friends and everyone who is interested.
Feel free to comment and ask questions!

instagram 

facebook

twitter

                                                                     

14 thoughts on “about me 👸

  1. Hi:) Ich hab grade deinen Blog entdeckt und der ist so unglaublich süß gestaltet. Richtig schön einfach! Mein Blog ist leider noch nicht so gefüllt. Aber das kommt noch. Ich würde mich freuen wenn du auch mal bei mir vorbeischaust. http://annaslifeintheusa.blogspot.de/
    ich hab deinen Blog bei mir verlinkt, ich hoffe das ist okay für dich 🙂
    Liebe Grüße ❤

    Liked by 1 person

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s